Veelgestelde vragen
We zijn blij dat je met ons verbonden bent! Heb je een vraag over je bestelling? Lees dan eerst onze FAQ hieronder, met veelgestelde vragen. Kun je het antwoord niet vinden? Neem dan gerust contact met ons op via de onderkant van deze pagina.
1. Hoe lang duurt de verzending?
Levertijd = verwerkingstijd bestelling + verzendtijd bestelling
Verwerkingstijd bestelling: 1–2 werkdagen (maandag t/m vrijdag)
Verzendtijd bestelling: 7–10 werkdagen (maandag t/m vrijdag)
Totale levertijd: 8–12 dagen.
Besteldeadline: 17:00 uur (GMT+01:00) Midden-Europese Tijd (Amsterdam)
2. Wat kost de verzending?
Om je winkelervaring te verbeteren, biedt Elyra Amsterdam met trots gratis verzending binnen Nederland en België aan.
3. Verzenden jullie internationaal?
Nee, op dit moment verzenden wij alleen naar Nederland en België.
4. Wat is jullie retourbeleid?
Wij hanteren een retourbeleid van 30 dagen. Je hebt 30 dagen vanaf de datum waarop je je bestelling ontvangt om een retour in gang te zetten.
5. Hoe retourneer ik een artikel?
Stuur een e-mail naar onze klantenservice via info@elyraamsterdam.nl. Vermeld hierbij je ordernummer en de reden van retour.
6. Kan ik een artikel ruilen?
We ruilen alleen artikelen als ze defect of beschadigd zijn. Als je ze wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail om het ruilproces te bespreken.
7. Kan ik mijn bestelling annuleren?
Klanten kunnen hun verzendadres wijzigen door binnen 24 uur na het plaatsen van de bestelling contact op te nemen met onze klantenservice. Zodra een bestelling is verzonden, kan het verzendadres niet meer worden gewijzigd. Beide voorwaarden zijn van toepassing, afhankelijk van wat het eerst gebeurt.
Klanten zijn zelf verantwoordelijk voor het controleren van het adres op het moment van aankoop.
8. Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Wij accepteren de volgende betaalmethoden:
- iDEAL
- Visa
- MasterCard
- Maestro
- Bancontact
9. Wat gebeurt er als mijn bestelling beschadigd aankomt?
Als je denkt dat je pakket tijdens het transport is beschadigd, meld dit dan binnen 3 werkdagen na ontvangst van je bestelling.
Om je claim te verwerken, kunnen we om fotografisch bewijs van de beschadigde goederen vragen.
Na beoordeling van de claim kunnen we een vervanging, terugbetaling of tegoed uitgeven voor artikelen die aantoonbaar tijdens verzending zijn beschadigd.
10. Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Je kunt je bestelling volgen met het track & trace-nummer dat je per e-mail hebt ontvangen. Gebruik de trackingpagina op onze website om de status van je levering te bekijken.
11. Hoe kan ik contact met jullie opnemen?